Jag frågade mig, "hur fan kunde det bli såhär?"

Vi gick från oss, till att bli två.
Det var ju inte alls meningen att det skulle bli så, ellerhur?

Imorgon åker jag till Malmö. Jag orkar ärligt talat inte vara hemma just nu. Orkar inte lyssna på all beklagan, orkar inte ta hand om hela huset hela tiden, inte få en liten stund till mig själv. Det blir för mycket!

Men jag kan åtminstone glädjas över att det förmodligen blir en shoppingrunda på fredag, och att jag träffar Kärlek redan imorgon!

Jag vill säga till dig att jag saknar dig. Men jag vågar inte.

Kommentarer
Postat av: Laura

haha, ja så måste det vara =P

2010-04-22 @ 11:08:53
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Okej usch. Ja, lärare är ju ett slag för sig själva. Inte alltid de bryr sig om eleverna. Trist bara om det påverkar ditt betyg.

2010-04-22 @ 22:22:52
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0